Norrskensnjutning

Högt upp bland molnen

Kategori: Allmänt

Oj,så spännande....idag ska mitt lilla barnbarn flyga sin första flygplanstur!!
Nog skulle mormor fått följa med,eller hur??
Dom ska nu inte flyga dessa plan som på den lånade bilden,men spännande blir det nog för alla tre att se lillens reaktioner!
Lycka till!!
Ska snart skjutsa iväg dom till flygplatsen och senare ska jag passa på att göra lite i Luleå,ska bli skoj,det är längesedan sist jag shoppat i den staden nu när man har det mesta här i Piteå.

Lev och må idag så skriver jag kanske en rad senare om jag hinner,kramar....

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Du skulle ha packat ner dig i deras resväska:)

    Vill bara säga TACK TACK och åter TACK du vet säkert vaför. Nu kan jag fungera som vanligt i helgen , när jag blir gräsänka....TUSEN TACK igen:)

    Vi ses, Kram från grannen:)

    2010-10-28 | 21:38:16

Kommentera inlägget här: