Norrskensnjutning

Trist Fredagsgöra

Kategori: Allmänt

Nu får jag gå med rumpan bar.....ha.ha....
Så illa är det väl inte nu när jag har gjort ett trist fredagsnöje.Jag har rensat dom gamla garderoberna och kastat och kastat och kastat igen,kläder och underkläder i massor.Kvar blev luftiga garderober med kläder som jag använder.Helst skulle man ju vilja kasta bort rubbet och få inhandla en helt ny garderob från topp till tå och inifrån och ut,det skulle vara nåt de!
Jag har en förmåga att stuva in i utrymmen kläder,men nu är det fixat och så ska det förbli det som inte används ska kastas! Därmedbasta!!!
Min dotter hann hit och få sej några kläder,en del med prislappar på,så fy skäms på mej!som inte använt det.

Nu snart brakar det till och alla kommer hem för en efterlängtad helg,min stora son ska till Älvsbyn och alla vi andra intar tacos här senare och ser Lets Dance.Vi ska oxå rusta lite hemma im.och på söndag blir det utedag om vädret skulle bli som dom lovat-SOL.

Ha en underbar helg så hörs vi på Söndag.

Kramelikramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: