Norrskensnjutning

Superroligt.....

Kategori: Allmänt

Vad skoj,den 8/3 hade jag besöksrekord sedan jag startade mitt bloggande.Kul att ni vill titta in och läsa min blogg.
Snön ligger vit på taken(igen) och endast takdroppen hörs,jag har helt tyst i huset och jag njuter av varje sekund.
Det är i stort sett aldrig vi har tyst i vårt hus och vi vill ha det så,men mer och mer börjar jag få problem med alla ljud,det har och göra med min nackskada,jag  blir så superstressad och det är skitjobbigt.Ibland vill jag så mycket men kroppen säger alltid ifrån,min ork är så liten nu att jag går på minusenergi mest hela tiden så ny energi måste tas in mellan varven.Mina dagliga promenader är en energipåfyllare,försöker hinna med min mentala tränings CD men som sagt får man inte tid till så mycket egen tid med huset fullt.Jag ska inte klaga,hellre det än att vara ensam,den människan är jag inte heller,men måtta med allt!!!!
En stunds ensamhet är faktiskt behövligt!

Nu energipåfyllning,så kraaaamar till er därute.

Kommentarer

  • emilia öberg säger:

    hejsan, vilken himla fin blogg du har, jätte roligt att läsa. kram och hälsa alla

    2010-03-10 | 12:38:55

Kommentera inlägget här: