Norrskensnjutning

Snask,Karra,Godis,Slisk,Sötsaker

Kategori: Allmänt

Jag och lilleman tog Cleo på en promenad till godishuset där vi skulle inhandla Lördagsgodis.Man kan faktiskt slås av att det finns mycke godissorter att välja på,men för en sån som jag som mestadels äter choklad så finns det nästa för lite av goda sorter.Ibland så finns det så mycke godis att man blir äcklad eller som ibland finns det ingenting som man är sugen på.Vi äter faktiskt väldigt lite godis,vilket känns bra,lilleman kan vara sugen men efter nån godis instoppad i munnen så är det bra.En som är galen i godis just nu är min gravida dotter,en riktig gottegris är hon och jag tror hennes sambo oxå ligger i den kategorin.
Nougat ligger mig oxå varmt om hjärtat,oj så gott det är!
Godiset på bilden hittade jag på en rolig sida-roliga prylar-där finns lite udda godis,som en chokladpizza,kan det vara nåt?eller kackerlacksklubbor?jag kan tänka mig att i utlandet finns det mycket av dessa sorter.

Ser ni finalen ikväll av Melodifestivalen? jag gillar inte detta program, men lite koll har jag, och vill att Darin ska vinna,den låten var bra.
Ha en underbar Lördagskväll med eller utan godsaker.

Kram,kram.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: