Norrskensnjutning

Ops!!!!

Kategori: Allmänt

Akta det är halt,det är förnamnet på hur det är ute nu på vissa ställen där traktorskopan har farit fram och halt på vägarna är det oxå,så ta det lungt!
Min städning for ut i intet i veckan,vi har haft värmepumpsreparatören hos oss och till slut konstaterades att
den inte gick att rädda så det blir att beställa och sätta in en ny!Helt otroligt eftersom den inte var två år ens!
Det är sportlov och ungdomarna har verkligen trotsat vädrets makter och både kört skoter och grillat,jag och lilleman har oxå varit ute och givetvis skottat snö och åkt skidor,den fyrbenat behöver ju oxå sina promenader.Oftast ser vädret värre ut inifrån,men det är INTE kul när det blåser OCH yr snö från alla håll.
Solen ska komma sen i veckan- tack och lov!!!!Lilleman var en nöjd kille igår kväll när han fick åka traktor och ta bort en massa snööööööö.

Skriver lite mer senare,såg ni Desperat Housewifes igår? jag blev lite besviken över öppningen,det var lite segt men det tar sig väl.

Kramelikram.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej! jag är ofantligt less på snö nu och rastlös så där som man bara kan bli med sjuka ungar hemma...

    Snart river jag tapeter!!!! såg inte desperate men däremot ska jag bänka mig framför tvn och se fuskbygget med timell i kväll! Det ska bli intressant

    2010-03-03 | 13:07:35
  • Emilia säger:

    Haha rolig bild på isbjörnen :D kommer förbi img så får du hjälpa mig med papprerna :)

    2010-03-03 | 21:04:52
    Bloggadress: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: