Norrskensnjutning

Nu blommar lökarna....

Kategori: Allmänt


Solen skiner!!!!!!!!!!!!!!!!!!Behöver jag säga mer och vårlökarna blommar,neröver i alla fall.Hörde på radion igår att nu är det riktig vår nere i Malmö,man kan ju inte fatta att vi har lååångt kvar innan man ser något grönt som sticker upp ur jorden.Nåja,idag kan vi njuta av annat,sol,kritvit snö och behaglig temp.och inget snöande!!!
Nu blir det ut i solen,så ha en lovely Fredag,Lördag så kanske vi hörs på Söndag.

Många soliga kramar.

Kommentarer

  • linda säger:

    Hej, lyllo er som får njuta av det vackra vädret. här hemma har jag dragit för draperierna... man blir ju nästan mer sjuk bara av att se solen och inte få vistas i den. Nåja conny kommer hem i morgon så då ska jag UT!!!!!Jag undrar vem som hjälpt dig med din bloggrubrik/startsida. Grön av avund över hur fin den är och mycket roligare när den är så personlig. /linda

    2010-03-05 | 17:13:20
  • Åsa säger:

    Tack för promenaden och pratstunden i dag. Vilken tur jag har att ha en sån undebar granne som du!

    Man fick ju riktiga vårkänslor i dag eller hur???

    Minns du i sommras när jag kom över på ett glas vin när du och jag satt ute långt in på natten och löste alla världs problem? Tänk snart är det SOMMAR och mycket SOL, Jippi!!!! Ha nu en mysig fredag kväll med familjen och jag hoppas ni får trevligt i morgon på "stugan". Kram till dig från mig:)

    2010-03-05 | 18:25:18

Kommentera inlägget här: