Norrskensnjutning

Ide spruta

Kategori: Allmänt

I vår ska det färgrikt och med prickar,rutor och ränder i inredning.Det är så roligt alltid då det börjar bli vår i butiker då blir det färgexplosion efter en grå,svart och inte alls så färgglad vinter.Man blir lika glad varje vår,sommar av alla härliga färger.
Och som jag skrivit om tidigare så behöver man inte byta ut hela hemmet,det kan räcka med nya tyger,kuddar,ljus och lite nytt lull lull så har man ett nytt hem.Kanske en ommöblering och fräscha blommor,inte helt fel.

Jag vill alltid göra om hemma på våren,då börjar min hjärna gå på högvarv(hösten likadan) och ut kommer en massa ideer,som vissa blir genomförda.Nu håller jag på att kolla upp en speciell färg som man ska kunna måla på kakel.Jag hatar vårat kakel i storatoan och vill verkligen,utan att bli ruinerad,göra om.Sedan var det ju det där med omtapetsering i sovrummet(vissa planer får man ta pö om pö,så inte mannen smäller av...ha...ha..)En dörr som  ska flyttas på,ja,det finns alltid något att göra med hus,dom små projekten är ju roliga och sen var det ju det där med orken!!Vart finns den att köpa????Nåja,man ska inte stressa!

Ha en njutbar em.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: