Norrskensnjutning

Degknådare

Kategori: Allmänt

Vad har ni för bakmaskiner hemma eller bakar ni för hand ??(nu tänker jag på bullar)
Jag har alltid knådat bulldegen för hand,eftersom jag inte är så lång så tar jag en pall så jag kommer upp en bit och orkar knåda,bättre för nacken oxå.Min svärmor tyckte jag var gammeldax så hon gav mig en beg.assistent som jag ska använda vid bullbaket.Det var ju omtänksamt men jag tycker det blir så omständigt sedan ska ju eländet diskas........OCH rymmas någonstans.
Men jag skulle mer än gärna ha en av nyare modernare variant,dom är mindre och gívetvis snyggare i design,men vad gör väl det,bulldegen blir ju god i alla fall och jag slipper ta till pallen!!!

Tur att det kom fram vem som skrivit hotet mot skolan,det var ett skämt!!!!men hallå....och släppte han efter förhör, men kan man lita på att han inte ändå går till skolan och gör vad han tänkte göra?eller?? obehagligt.Jag sa till min son att han skulle vara uppmärksam ändå,guud så rädd man blir.Vad rör sig i ungdomars huvud?inte mår dom bra i alla fall.

Ha en underbar dag,ut i solen ni som kan.

Kramar.



Kommentarer

  • Emilia säger:

    fått igång mobilen nu :)

    2010-03-16 | 21:55:00
    Bloggadress: http://missmilly.blogg.se/
  • Mami säger:

    Vad bra,då vet jag,puzz och sov gott- kul att träffas idag.Hälsa D.

    2010-03-16 | 22:05:24
  • emli0218 combygg bäven säger:

    idag savi baka bula

    2014-11-02 | 11:05:23

Kommentera inlägget här: