Norrskensnjutning

Utetider

Kategori: Allmänt

Just en sådan här fin snigel fick jag på min födelsedag,supersöt!
Dessa fina utegrejer finns på Trendnordic.se -men även att köpa här i stan på Keramix.
Dom är gjorda i ett nytt material som tål att stå ute år efter år,ser ut som betong men väger ingenting.
Nu har blommorna kommit i jorden oxå idag,skönt.Inget regn ännu heller,ungdomarna ska bjuda oss på grillat hos oss,så nice att slippa tänka på maten idag!
Gräset är klippt och nu ska jag ta mig en välförtjänt kopp kaffe.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hej på dig...hoppas du nu vill följa oss på onsdag. Vi tänkte att innan att vi kunnde gå och ta en kaffe på Nodo och få surra lite tjejsnack innan filmen började:) Ni har fått det så fint på er gård och jag har fått en sån fin utsikt mot erat håll:) Kram från mig....vi ses på "poolgatan";)

    2010-06-06 | 23:29:55
  • Anonym säger:

    Grillat är nog bland det godaste man kan äta.

    2010-06-08 | 16:46:06
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: