Norrskensnjutning

Snurrig korv

Kategori: Allmänt

Lithells snurrkorv tycker jag inte ser allt för god ut,men den kan ju smaka destobättre.Är det någon som grillat och ätit denna korv,hur smakade den?
Att grilla majs gör nog fler än oss,det är vanligt här hos oss till den övrigt grillade maten.Dom här handtagen till majskolvaran tycker jag är smarta,det ser ut som en brödkavel,ha-ha.....

Det har verkligen vräkt ner regn i morse men det klarnar nog upp sig senare idag.Det ska viss bli varmt i veckan med varma kvällar oxå,nice.Då kanske tom.jag badar,med åren har jag blivit en badkruka,det ska vara VARMT i vattnet och i luften,då myser jag och vill aldrig sluta bada.
Doppa fötterna och stå i vatten som är kallt går bra men där går gränsen!

Vi får se vad jag och lilleman hittar på idag,ser ut som en bakdag.

Kramar tills senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: