Norrskensnjutning

Helgen i kortversion

Kategori: Allmänt

Hej hopp....
Det var inte min mening att inga inlägg blev av de senaste dagarna,men tiden susar.
Vi har hunnit med att vara i Osten och olja in heeela bryggan,den är lååång.....Jag och lilleman solade mellan molnens inträden och doppade tårna,mest skönt var det att få sand mellan tårna och att höra vågorna.
Det blev grillning av god mat på kvällskvisten och folk dropade in,det blev en sen kväll,denna ljumma otroligt sköna kväll.Ungdomarna grillade in till sena natten.Så idag är vi lite sega.Det är skönt då det är varmt ute fastän solen håller sig borta.(Fredagskvällen blev oxå sen....oj,oj..)
I Fredags var vi på Öjebyns marknad,i värmeböljan kan tilläggas,köpte ghakkos,och lilleman sockervadd,det enda som jag ångrade att jag inte köpte-  jordgubbar!Annars mycke krams som med många marknader.
Summergames har varit nu i några dagar och det har märkts på folkmängden överallt och bilar,vi skulle ut med båten igår men det hann vi aldrig, men Elian fick sig en premiärtur med sina föräldrar och deras kompisar,mysigt.
Vi hann inte träffas igår så jag fick pussa på honom så jag saknar bebben....
Skriver nog ett inlägg till senare ikväll men nu kaffeintag!!!!!
Kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: