Norrskensnjutning

Helggöra

Kategori: Allmänt

Hej hopp.Hoppas att ni har haft en skön helg?vi har haft det underbart.Vi har varit ute både Lördag och Söndag, ena dan for vi o skottade snö hos farmor o farfar innan dom skulle komma hem och igår var vi med lilleman och körde fyrhjuling och åkte skoter nere vid kajen.Idag är det supertrist väder och jag sitter och har det lungt och skönt och väntar på mitt kaffefrämmande som snart ska komma.
Vill oxå berätta att det blev såååå gott surdegs matbröd, så är ni sugen på receptet så hör av er.Ska lägga in bilder sen.
Nu kaffe skriver mer senare. Kramar!!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Vilka fina bilder på lilleman , förra året så fick jag inte tim att åka skridskor....men kors i taket så åker han nu , så det blir nog en sväng i helgen på skriskobanan. Men nu ska jag ta han om mina galna hundar som bara ska pummpa på varandra:/ Kramar från lilla jag....

    2010-01-18 | 22:46:18

Kommentera inlägget här: