Norrskensnjutning

Titt ut!

Kategori: Allmänt

Kolla in vilka underbart söta blomkrukor! man vattnar som vanligt och när den lilla ekorren INTE syns i hålet är det dax att fyll på mer.225:- på designtorget.se

Jag älskar blommor men det har blivit mindre och mindre av den varan inne hos oss,några riktiga och några i plast pryder sin plats.Förr var det inte alls tänkbart med plastblommor men då såg dom ju oxå ut som plast,idag får man känna på blommorna för att förkunna sig om det är äkta eller ej.
Ute har jag mest perenna men i krukor sommarblomster som planteras,jag har inte tid att stå med röven i vädret och rensa ogräs så därför är perenna växter ett bra alternativ,dom klara sig själv!det gillar jag!

Nu ska jag och se till min sjukling som igen ligger med feber och hosta!rackarns elände.

Kramar tills senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: