Norrskensnjutning

Salt

Kategori: Allmänt

Jozo har kommit med ett nytt flingsalt,citrus,bara burken är ju snygg att ha framme vid spisen.Min svärmor har lärt mig att använda flingsalt,det kan vara lite svårt att veta hur mycket salt man ska sätta, men man lär sig,och det blir så gott och en annan salt smak.Det finns ju så otroligt många sorters flingsalt och olika färger,gode läckert.

Vår lilleman har kommit in i trall av förkylning,nu är det rosselhosta och jag tror att i natt hade lillamannen lite feber.Storebror har ju virus så det kan ju vara så att pojkarna har samma historia då det blev så långdraget.
Men idag är mannen hemma så då kanske jag hinner att klippa Cleo,hon är verkligen långhårig nu.

Ha en skön Söndag vad ni nu än har för er-kramar!!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    I kväll så har jag varit på ett inrednings party hos min arbetskamrat ....vilka fina saker det var!!!

    En granne som bor längre nere på vår gata kommer om någon månad ha ett eget party och då ville hon gärna att jag skulle komma och även du oxå.

    Så det kommer bli jätte trevligt. Nu får det vara nog med kylan och all snö nu vill jag oxå ha VÅR.

    Kram från den bättre sidan av vägen;)

    2010-02-21 | 21:46:23

Kommentera inlägget här: