Norrskensnjutning

Muggar

Kategori: Allmänt

Som ni kanske förstår så ääälskar jag muggar,denna underbara lila sak kommer från Rörstrands och heter Hanna, fler färger finns att inspireras av till våren/sommararen,helt underbar tycker jag.
Mina skåp har alltid varit proppfulla av muggar och glas men nu har jag lugnat ner mig betydligt,nu är det mest IKEA sortiment som används.Det är viktigt att glas och muggar ska vara "goda"att dricka ur och inte så fina att dom inte används och givetvis helst tål maskindisk,iaf.muggarna.
Sitter och tittar på Bygglov igen och jag vill påstå att veckorna susar,det var ju nyss det programmet.
Har haft min dotter på fika,lunch och surr idag,alltid kul och då illeman är så sjuk är det ju kul att surra bort lite tid när man inte kommer sig så långt.
I morgon öppnar Willys här i stan,det är välkommet med billigare matkassar,så det ska vi prova,helt klart!

Titta inte på termometern,ni lär sucka(-29 gr.) det gör då jag...suck... och dubbelsuck.....

Kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: