Norrskensnjutning

Lördag

Kategori: Allmänt

God Lördagmorron!!Den blev tidig idag för oss,min man fick ta sovmorron.
Igår kom vår dotter förbi och det blev att hon bakade hos oss lika gott som på bilden,det skulle bli efterrätt till deras tre rätters middag som dom skulle bjuda på igår kväll,mumsigt!
Vi har en lilleman som kommer till oss VARJE natt och blir jag väckt så har jag sååå svårt att somna om,det kan bli trångt i sängen då även Cleo vill ligga där och helst ovanför huvudet på kudden,visst är det mysigt men inte alltid då det blir trångt och varmt och till slut kan man inte röra sig.Min rygg pallar inte med detta så ibland kan jag inte ta mig upp ur sängen,det där med att gå tillbaks med han har vi gett upp,för då kan han inte somna om och då är vi ALLA vaken-ingen höjdare alls.

Idag blir det en utedag,det känns som längesedan vi var ute ett längre tag,sedan ska vi få främmande och vi skulle hinna med stan en snabbis oxå.Vi är VÄLDIGT avundsjuka på våra vänner idag som drar till varmare bräddgrader-Thailand-i t r e hela veckor,men vi unnar dom det,självklart!!!Vi är så gärna hemma och skottar snö...he-he........

Ha en skön Lördag,det ska vi ha.Kramelikramar.



Kommentarer

  • Åsa säger:

    Mums hojta om ni vill bjuda???;)

    2010-02-27 | 14:17:05

Kommentera inlägget här: