Norrskensnjutning

Kaffetajm

Kategori: Allmänt

Mer än halva dagen hade gått innan jag fick mig min första kaffekopp,vi tog oss iväg på hälsapåbesök!!! och dom var hemma!!!!trevligt med lite kaffesurrande och killarna fick leka av sej en stund.Väl hemma började jag med middagen och sedan kom mer kompis till lilleman och mer lek och bus,kul.
Vi vuxna tog oss både kaffe och ett litet vinglas,gott,och tittade lite på OS mellan surrandet.Det hårdeldas just nu när tempen kryper till ännu kallare grader,nu får det vara NOG!!!!!!!!
Nu vill jag ha VÄRME OCH SOL!!!!!!
Ungdomarna sitter och spelar kort och dom med är less kylan dom vill ju köra skoter,vilket vi alla skulle göra idag med grillning,man ska aldrig planera nåt.

Mys kvällen med en the kopp och en pläd!
Varma Kramar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: