Norrskensnjutning

Baka baka liten......

Kategori: Allmänt

Come to mama!!!!!!!
Vill ha.....Dom är sååå snygga så helt klart skulle dom få stå framme.Men vilken färg skulle jag välja? hmmm....

Nu är det andra gången på kort tid som jag bakar lussebullar och ett är klart-det blir inget fler lussebak i år,jag hinner och orkar inte,så alla mina lussebulls nassar får inte nassa upp alla innan julen!!!
Ska hinna med några kakor oxå,men inte är det som förr då man bakade full frys till julen,det som finns finns och så är det med det!!
I går till middag gjorde jag fylld fläskfile med philadelfiaost,paprikakrydda,vitlök och lindade bacon runt om och in i ugnen...slurp... vad gott det var!

Nu ska degen jäsa och jag ska göra kakdeg,så njut av tredje advent!

Kram,kram.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej!



    En kitchen Aid skulle jag också gärna ta hand om...ler..en vit....



    Finns nog inte många som bakar lika många kakor som förr i tiden...åtmisntone är de nog lätträknade!



    Hoppas bullarna varar ett tag...det är ju väldigt gott...



    Kram Mariette

    2010-12-12 | 18:22:10
  • Ulrika säger:

    Kul att du kommenterar,jag har många läsare men få som kommenterar!

    Jag skulle nog oxå valt en vit,den är snygg alltså!

    Bullarna blev klockrent goda och ska räcka fram till Jul iaf.hade jag tänkt!!!Ha en trevlig Lucia.

    2010-12-12 | 21:43:33

Kommentera inlägget här: