Norrskensnjutning

Läkartider

Kategori: Allmänt


Jag måste visa er denna härliga bild!!Ha..ha...

Ikväll lär väl mitt hår stå upp så där av all stress......
Ett kort inlägg blir det!Har fått läkartid idag för lillemans nässelutslag som bara blivit mer av och besvärligare,sedan hinner jag bara hem för då ska min stora son och jag köra till lassa i Sunderbyn för hans allergi.
Vedklyvning står på kvällsmenyn,men nu ska jag kasta mig in i duschen och sedan gå ut med Cleo innan jag far,så lev dagen den kommer aldrig mer tillbaka!

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Hoppas det gick bra hos farbror doktorn!! Hoppas du har mindre på schemat i dag så du kan få vila lite. Kram från andra sidan:)

    2010-09-01 | 09:42:12
  • Anki säger:

    Tack så mkt...jo jag försöker ta det så lugnt som möjligt nu...jobbigt o bara ligga med men man får försöka göra det bästa utav situationen...hoppas allt är bra med er med..kram

    2010-10-02 | 23:31:56
    Bloggadress: http://mammaanki.blogg.se/

Kommentera inlägget här: