Norrskensnjutning

Tacos

Kategori: Allmänt

Det finns mycket ögongodis att njuta av på webben,dessa bilder är från Ett Hus i vitt.
Där kan man beställa mycket smått och gott,fina saker att ge bort i present tex.

Tur som var hade vi superbra påskväder,det hade ju kunnat vara som idag...blötsnö...hur kul hade det varit???
det jobbiga med detta väder är att mina söner ofta får astma och det blir jobbigt för dom att medicinera,så oftast önskar jag att detta plaskväder ska gå över fortare än kvickt så att det torkar upp och blir noll med snö.

Ikväll intar vi tacos,som vanligt när det är Fredag.Vi blir nog,som vanligt,bordet fullt.Senare idag ska jag ut en sväng på Barnens Hus,för inatt kom jag på vad dottern,svärsonen har glömt att köpa till bebben,lite småsaker som man behöver ha.
Jag tror faktiskt att snart är dom föräldrar,och vi mormor och morfar,åh hej och hå!Tur att dom ska hämta bilbarnstolen till veckan och vagnen,bebis sängen bäddade hon igår,väskan är packad.
Det ska bli kul att bara få "låna",lilleman säger att om bebben har bajsat då han är där så ska han fara hem,ha...ha...Då säger D.att dom ska byta men ha varsin klädnypa på näsan,den synen skulle jag vilja se.

Njut dagen och kvällen,kramar.

Kommentarer

  • Åsa säger:

    Välkommen hem!!! Hoppas ni haft en bra semester i fjällen. Vi har oxå ätit tacos här , har nedräkning till jobbar helgen börjar. Nu får du skaffa Fb tycker jag. KRAM från mig!!!

    2010-04-09 | 20:18:29

Kommentera inlägget här: