Norrskensnjutning

Hej och hå och lite gnäll

Kategori: Allmänt

Himla smarta lysdiodlampor från Ikea.Jätte mysigt att hänga ute i sommar eller i inglasningen.Färgerna kan jag tycka var lite trist!!
Idag har det varit full rulle(som vanligt hos oss)tapeterna som vi tapetserat i sovrummet blev att riva ner nästa dag,för undertapeterna släppte för att vi hade valt en vinyltapet som inte alls släpper igenom fukten!!alltså jag säger bra SUCK,SUCK OCH TREDUBBELSUCK vad less man blir.Dammslip och stök överallt.
Vi valde en ny tapet som nu efter allt underarbete på dom f-b väggarna ska upp i dagarna.Våran bil vill inte heller vara med oss och det händer nya saker hela tiden,så just nu känns det som om vi inte har någon bil,den är mer borta än hemma.Tur att vi har en snäll granne som lånar ut sin andra bil.
I går hade vi möte på lillemans dagis,för där blir det nedläggning från hösten,så då ska vår kille börja på ett nytt dagis,men nu verkar vi bo på fel sida här i Öjebyn för att få komma till Kullenskolan,efter dagisåret, så då blir det Björklunda vilket vi inte vill, för dom har ju gått på dagis vägg i vägg med Kullenskolan,snacka omständigt!!!
Såklart man vill att övergången ska vara dit,borde vara solklart!!!!
I kväll drällde det in hos oss folk på fika,vi var 12 pers.vid fika bordet!!!!SAMTIDIGT-så lilleman kom isäng alldeles för sent.
Sedan var det att röja undan och få lilleman isäng,och fixa för morgondagen.Nu är jag så slut så jag kommer att vara övertrött då jag lägger mig ner.Hoppas på en bättre dag im.Må gudarna vara med oss då......

Natti,natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: