Norrskensnjutning

Tänt var det här.....

Kategori: Allmänt

i granen ute och i alla fönster! Nu lyser det både ute och inne,mysigt faktiskt. Har farit runt idag som ett tok,inte alls bra för mig som har så lätt att bli stressad och illamående,på en affär idag trodde jag att jag skulle svimma,inge mat i kroppen och full rulle.Då tog jag mig i kragen och satte mig på ett cafe med en räkmacka och en stor bulle med choklad på och andades ut,det gjorde susen. Väl hemma mat,påhälsande gäster,ungdomar som for runt och packade för skoterkörning i morgon i Kronogård,lilleman som hördes och syntes,Cleo som busade med bollen,telefonen som ringde,teven på hög volym ja, jag säger bara- ta mig till Hawaii en månad på egen tid!!!!

Nu snart Idol,vem åker ut ikväll.Njut av kvällen för det tänker jag verkligen göra!

Kramar Ulrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: