Norrskensnjutning

Redan Torsdag

Kategori: Allmänt

Oj,oj,oj vad veckorna susar iväg i morgon är det redan Fredag.Det känns som om veckorna består av Måndag Onsdag och Fredag,börjar jag att bli gammal måntro??Ikväll blir det Lek och Plask för lilleman,det är 32 gr.i vattnet och underbart skönt att krypa ned i.
I helgen vankas Öjebyns gammeldax kyrkmarknad,ja ja ni får tycka att jag är tråkig men den marknaden är så mysig, infinner sig snön är det komplett, bara få vara ute och lukta in julkänslan.

Nu har jag middagsbekymmer, det ska gå fort att laga och vara gott att äta, vad har ni på menyn idag?Jag är måttligt less på att laga mat min man tar aldrig över slevarna vilket vore önskvärt många gånger.Jag brukar skämta att jag ska anmäla honom till en matlagnskurs,vilket är måttligt populärt.Nåväl, inte klaga han kan så mycket annat.

Ta vara på dagen /Ulrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: