Norrskensnjutning

Kallt och sol

Kategori: Allmänt

God förmiddag alla glada (alla andra oxå).Jag gillar kylan bättre än regn och blåst, mörker,det blir ljusare
och snön ligger kvar.Man blir gladare av att se solen och vill vara ute så mycket mer.

I natt drömde jag om vad jag skulle skriva om på bloggen-väggord!
Så det blir det,ett roligt ämne eftersom det är så poppis med ord på väggen budskap i trä,gips och allt vad som finns.
Själv har jag fastnat för träbokstäver som man kan ställa upp, jag har ställt upp mina på kanten av kaminen som jag nyss inhandlat på MIO.

Sedan har vi en egenkomponerad stänkskydd i glas/budskapsord i köket,ingen kan väl missa att den tillhör ett kök.......fniss.... den har vi fått många fina kommentarer för, det är kul.

Det finns många sidor att beställa väggorden på och dom finns i olika storlekar och utseenden(min dotter ska hjälpa mig att lägga in adresserna).

IKEA har- vad jag vet, inga ord att klistra på väggen men andra motiv- med dom kan man lätt och billigt förändra
en vägg eller ett rum.

Att skriva FYRA ex. på husväggen i stället för en 4.a är ju oxå en kul grej.

Kommer tillbaka senare med bilder och adresser.Nu ska jag ut i solen på hundpromenad.

Kramar tills dess./ Ulrika

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Coolt att ha siffra på ytterdörren också, istället för huset. :-) Ska visa hur man lägger in länkar sen!

    2009-11-12 | 15:16:30
    Bloggadress: http://emiliasstory.blogg.se/
  • Anna säger:

    Nämen, coolt att du har en blogg :)



    Hörru, ska ni inte på firmafesten iallafall?! Jag tror att vi ska dit faktiskt..

    2009-11-12 | 15:59:49
    Bloggadress: http://annaejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: