Norrskensnjutning

1: Advent

Kategori: Allmänt

Nu är första ljuset tänt!

Det är förundrande att se hur alla pyntar och fixar inför julen,ingen annan högtid är nog så fixad som Julen.
Köpte värmeljus på Jysk som jag ska prova hittills verkar de vara ok.Min syster hade köpt ett supersnyggt runt,litet ljus i svart med silverprickar och ränder för 139:- jag höll på att sätta kaffet i halsen,jag undrade vad som var så dyrt och kände på det-det svarta var i sammet-ett sammetsljus!!inget att nämnas tända bara till prydnad.voj,voj....snyggt var det.
Cleo ligger och snarkar bredvid mig snart blir det kvällspromenad,men först lite annat kvällsfix.
Ska lägga upp bilder åt er i veckan,alltid kul tycker jag i alla fall.
Givetvis blir det jultema.
Ulrika.

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Din bakrund på bloggen ser bra ut på min och dannes dator, det är ni som har så stor skärm :P ring då du vaknat imorgon. God natt, kram!

    2009-11-29 | 21:57:04
    Bloggadress: http://missmilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här: