Norrskensnjutning

Sprutan avklarad

Kategori: Allmänt

Hej hopp,skönt att ha den bortgjord,än så länge är vi på benen,peppar,peppar...
Igår blev det lussebullsbak med dottern och lilleman han var så glad över sina lusse pygme katter som han bakade,idag har jag hunnit slå in paket och nu ska jag på en promenad innan lilleman ska hem,dagarna räcker inte till till allt man vill,men tur är att man prioriterar,eller??????jo,men det gör jag.
Ungdomarna längtar till sitt nya boende i Munksund,det ska bli flytt troligen efter nyår,men innan dess omtapetsering.Vi har nya planer på att byta vardagsrum med matrum så det blir att tapetsera om fondväggen där tv ska hänga,jag och min man brukar aldrig vara oense om tapet men nu blev vi i valet om färgval.Han ville ha svart och jag vill ha mer i färg omän svart i,jag börjar vara less det svarta i färger och tapeter och skulle gladeligen köpa nytt i möbelväg om det var en önskning.Svart är snyggt som bas men inte för mycket.Men snygga tapeter finns det,har ni svårt att välja tapet,så börja med att bestämma vilken färg ni vill ha och utgå ifrån det,det underlättar i tapetdjungeln.

Nu rusar klockan,så ha en skön dag. kram Ulrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: