Norrskensnjutning

Dinosaurie pepparkakor

Kategori: Allmänt

Det har jag och lilleman bakat igår,tjuvsmakning av degen blev det oxå(av mamma)!!!
Lillemans farmor kom med ett ursnyggt pepparkakshus som hon hade gjort.Nu står det i lillemans rum och doftar gott och fler än han är sugen att ta en tugga eller två...fnisss......
Ska sätta in en bild så ni får se.
Jag stog i köket hela dan igår så idag är jag supertrött,det kommer alltid en eller två dagar senare om det har blivit för mycket en dag.Fösöker att inte göra så mycket per dag men i juletider är det svårt, det kan lätt bli för mycket.
Vi blev bjudna på julbord i veckan och så är det Luciafest på dagis,på Torsdag ska vi ta den berömda sprutan,där emellan hade jag tänkt hinna med lussebak,godisbak,slå in paket,men tiden lär nog inte räcka till,voj,voj.....jag gruvar mig mest för att få feber och bli sjuk av sprutan för då spricker tidsplanen!

Vart tog vintern med minusgrader vägen?????????
Lev dagen,/kram Ulrika.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: